Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

 

 

Dienos veiklos centras turi 3 padalinius:

  • Dienos veiklos centras Kretingoje,
  • Salantų padalinys,
  • Kretingos Atviras jaunimo centras.

 

Dienos veiklos centre ir jo padaliniuose teikiamos paslaugos:

  • Dienos socialinė globa žmonėms su negalia.
  • Trumpalaikė socialinė globa žmonėms su negalia.
  • Prevensinės ir socialinės paslaugos jaunimui.

 

Dienos veiklos centro Kretingoje adresas: Verslo gatvė 6, Kretinga.

Dienos veiklos centro Kretingoje darbo laikas:  8.00 – 16. 30 val.

 

Dienos veiklos centras yra įstaiga, finansuojama Kretingos rajono savivaldybės.

 


SALANTŲ PADALINYS

Dienos veiklos centro Salantų padalinio adresas: Salomėjos Nėries gatvė 13A, Salantai, Kretingos rajonas.

Dienos veiklos centro Salantų padalinyje teikiamos paslaugos:

  • Dienos socialinė globa žmonėms su negalia.
  • Trumpalaikė socialinė globa žmonėms su negalia.

 


 KRETINGOS ATVIRAS JAUNIMO CENTRAS

Kretingos atviro jaunimo centro adresas: Rotušės aikštė 1, Kretinga.

Kretingos atvirame jaunimo centre gali lankytis jaunuoliai nuo 14 iki 29 metų. Jaunimas iki 14 metų gali lankytis ir būti iki 17 valandos.

Centre jaunimas gali leisti laiką saugioje aplinkoje, žaisti stalo žaidimus, klausytis muzikos, diskutuoti jiems rūpimais klausimais, įgyvendinti savo idėjas ir gauti emocinį palaikimą.

 

 

 

 

 

Skip to content